Betalingsregeling

Heeft u vragen over een betalingsregeling of wilt u een betalingsregeling aanvragen? Gebruik dan de knop 'aanvraag betalingsregeling'.

Veel gevraagd over Betalingsregeling

Ik kan mijn huur niet betalen. Wat moet ik doen?

Algemeen

U kunt een betalingsregeling aanvragen via aanvraag betalingsregeling.

Ik heb een afrekening van mijn servicekosten gekregen en ik moet bijbetalen. Kan ik hiervoor een betalingsregeling afsluiten?

Algemeen

Ja, het is mogelijk om een betalingsregeling af te sluiten. U kunt een betalingsregeling aanvragen via aanvraag betalingsregeling.

Uit hoeveel termijnen mag een betalingsregeling bestaan?

Algemeen

Dat is afhankelijk van het openstaande bedrag en uw situatie. een betalingsregeling moet altijd worden afgestemd met onze debiteurenadministratie, U kunt hiervoor een verzoek indienen via aanvraag betalingsregeling

Hoe vaak mag ik een betalingsregeling aanvragen?

Algemeen

Het hangt van uw situatie af hoe vaak u een betalingsregeling mag aanvragen. Neem contact met ons op met onze debiteurenadministratie via het contactformulier

Ik heb een betalingsregeling met jullie afgesproken maar ik kan deze niet nakomen. Wat moet ik doen?

Algemeen

Neem direct contact met onze debiteurenadministratie via het contactformulier of te bellen naar 085-0036129. Als u u niet aan de betalingsregeling houdt en ons niks laat weten, loopt u het risico dat we de vordering van de schuld bij een deurwaarder neerleggen. Dit heeft helaas extra kosten tot gevolg.

Op welke manier kan ik mijn betalingsregeling betalen?

Algemeen

Een betalingsregeling moet u altijd zelf overmaken. U kunt het beste een automatische overboeking instellen, zodat u het betalen van de maandelijkse termijn niet kunt vergeten. een regeling via automatische incasso is helaas niet mogelijk, omdat wij alleen de lopende huur mogen incasseren.