Naamplaatje

Hier vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen over uw naamplaatje.

Veel gevraagd over Naamplaatje

Plaatsen jullie een nieuw naamplaatje als ik een woning bij jullie ga huren?

Algemeen

Dit hangt af van de woning. Wij plaatsen sowieso alleen naamplaatjes bij gesloten postkasten.

Mijn naamplaatje is beschadigd of onleesbaar. Hoe vraag ik een nieuw naamplaatje aan?

Algemeen

U kunt dit bij ons klantcontactcentrum (KCC) melden via het contactformulier.

De naam of namen op mijn naamplaatje zijn gewijzigd. Hoe vraag ik een nieuw naamplaatje aan?

Algemeen

Dit kunt u bij ons melden via contactformulier. De kosten zijn voor uzelf, behalve in geval van overlijden. De kosten kunnen verschillen per adres.

Wat betaal ik voor het plaatsen van een nieuw naamplaatje?

Algemeen

De kosten hiervoor kunnen verschillen per adres.