Sleutels en sloten

Hier vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen over sleutels en sloten.

Veel gevraagd over Sleutels en sloten

Hoeveel sleutels krijg ik wanneer ik een woning van jullie huur?

Algemeen

Het verschilt per woning hoeveel sleutels u krijgt.

Ik ben een sleutel kwijtgeraakt. Wat moet ik doen?

Algemeen

Heeft u een reservesleutel? Dan kunt u een sleutel laten bijmaken bij een sleutelspecialist. De kosten zijn voor uzelf. Gaat het om een gecertificeerde sleutel, dan kunt u de sleutel via ons bestellen. Wij hebben hiervoor het sleutelnummer nodig. Ook deze kosten zijn voor uzelf.

Ik wil mijn sloten laten veranderen. Hoe regel ik dat?

Algemeen

Dit moet u zelf regelen. Bewaar de oude cilinders, zodat u deze met verhuizen weer terug kunt plaatsen.

Mijn sleutel is afgebroken in mijn slot. Wat moet ik doen?

Algemeen

U kunt bij ons een reparatieverzoek indienen  indienen. De reparatiekosten worden doorbelast naar u.

Ik heb mezelf buitengesloten. Wat moet ik doen?

Algemeen

Dit kunt u tijdens kantooruren telefonisch melden bij Hoekstra Vastgoedbeheer via 085-0849999, buiten kantooruren kuint u bellen met ons calamiteitennummer. De kosten voor het oplossen van het buitensluiten en indien nodig het vervangen van de sloten, zijn voor u.

Ik heb mezelf buitengesloten. Welke kosten brengen jullie in rekening voor het openen van mijn deur?

Algemeen

Wij brengen de werkelijk gemaakte kosten in rekening.

Ik wil graag extra sleutels van mijn woning. Hoe regel ik dat?

Algemeen

U kunt zelf een sleutel laten bijmaken bij een sleutelspecialist. Gaat het om een gecertificeerde sleutel? dan kunt u de sleutel via ons bestellen. Wij hebben hiervoor het sleutelnummer nodig. De kosten zijn voor uzelf.

Er is een storing aan de elektrische toegangsdeur van mijn woongebouw. Waar meld ik dit?

Algemeen

Dit kunt u tijdens kantooruren telefonisch melden bij ons Klantcontactcentrum (KCC) via 085-0849999, buiten kantooruren kunt u contact opnemen met onze calamiteitendienst.

Mijn afstandsbediening/druppel van het toegangshek van mijn woongebouw werkt niet meer. Hoe kan ik een nieuwe aanvragen?

Algemeen

Vervang eerst de batterijen. Werkt de afstandsbediening nog steeds niet? Meld dit dan bij ons via reparatieverzoek indienen.