Klacht melden

Veel gevraagd over Klacht melden

Ik heb een klacht over een medewerker van jullie organisatie. Waar meld ik dat?

Algemeen

Een klacht over onze dienstverlening kunt u melden via klacht melden.

Ik heb een klacht over een reparatie die niet goed is uitgevoerd. Waar meld ik dat?

Algemeen

Een klacht over onze dienstverlening kunt u melden via klacht melden.

Ik heb een klacht over de schoonmaakwerkzaamheden in mijn woongebouw. Waar meld ik dat?

Algemeen

U kunt hiervoor contact met ons opnemen met ons klantcontactcentrum (KCC) via het contactformulier.

Ik heb een klacht over groot onderhoud in mijn woning. Waar meld ik dat?

Algemeen

U kunt hiervoor contact opnemen met ons klantcontactcentrum (KCC) via het contactformulier.

Wat is jullie klachtenprocedure?

Algemeen

Na ontvangst van je klacht wordt deze door ons in behandeling genomen. We nemen binnen 10 werkdagen contact met u op. Afhankelijk van de klacht die u hebt kan het zijn dat we een afspraak met u maken. We hopen er natuurlijk samen met u uit te komen. Kijk ook naar (link klachtenprocedure)